Tuesday 16 October 2012

::CintaAbadi::

" Aku adalah sepertimana sangkaan hambaKu, dan Aku bersama dengannya ketika ia mengingatiKu. Jika ia ingat kepadaKu didalam hatinya, Aku akan ingat kepadanya di dalam hatiKu. Dan jika ia ingat kepadaKU di khalayak ramai, nescaya Aku pun ingat kepadanya dalam khalayak ramai yang lebih baik. Dan jika ia mendekatiKU sejengkal, Aku pun mendekatinya sehasta, Dan jika ia mendekatiKU sehasta, Aku punmendekatinya sedepa. Dan jika ia datang kepadaKU berjalan, maka Aku datang kepadanya sambil berlari."

HAdith Qudsi riwayat Syaikhan, Tirmidzi dan Abu Hurairah ra..


::Alhamdulillah... terima kasih Allah.. saatku terasa jauh denganMU, ku dengar kata2 ini, membuatkan ku rase bersyukur kerana Kau masih sayangkan aku... Kau masih pegangku dari terus hanyut... Allahurobbi.... ::

~TerimaKasihKasihAwin~

No comments:

Post a Comment

Bertemu Cinta dalam SG, Hidup Lebih Indah terarah, Menyulam Tautan Hati Kerana ALLAH, Terpaterilah ikatan Aqidah